Content Marketing

Fortjener jeres brand mere opmærksomhed? Bliv en autoritet i jeres branche, og skab værdi, som I deler ud af ved døren.

Datadreven content marketing tager udgangspunkt i markedets sult efter information, og bruger jeres faglighed til at imødekomme efterspørgslen.

Resultatet er et øget kendskab til jeres brand, varmere leads og købeklare kunder.

Vi hjælper jer med at tale værdi til jeres marked.

Hendrerit non fusce molestie suspendisse sagittis egestas suscipit maximus letius. Libero magnis conubia pede aptent risus massa lacus aliquet. Elit feugiat gravida platea maecenas nisi luctus congue inceptos magna purus auctor. Felis ridiculus et egestas lorem dapibus eget nisi senectus gravida lacinia aenean.

Hendrerit non fusce molestie suspendisse sagittis egestas suscipit maximus letius. Libero magnis conubia pede aptent risus massa lacus aliquet. Elit feugiat gravida platea maecenas nisi luctus congue inceptos magna purus auctor. Felis ridiculus et egestas lorem dapibus eget nisi senectus gravida lacinia aenean.

Datadreven content marketing.

Vi tager udgangspunkt i markedets efterspørgsel via søgemaskinerne, jeres erfaringer og aktuelle trends.

Skalerbare løsninger.

I bestemmer selv hvor meget vi skal træde på speederen. Vil I blot starte et vidensunivers, eller skal vi også producere whitepapers, ordbøger og lignende?

Kundeorienteret indhold.

Vi laver indhold, der har dine kunder og deres problemer i centrum. Indhold, der er fri for tomt fyld, og som rent faktisk hjælper dine kunder. For det er dét, der virker – og dét, der mangler.

Content Marketing er gratis slik til jeres kunder.

Hvis der er noget, der kan få masserne til at flokkes om jeres brand, så er det goder og fornøjelser, der ikke koster noget. Og det gælder også, når vi taler om content.

Sådan virker det

Indhold, der får modtageren til at se i jeres retning.

Mange synes, at content marketing er en lidt ulogisk måde at markedsføre sig selv på. En håndværker, der offentliggør gør-det-selv-guides, vil naturligvis bekymre sig om hvorvidt han er ved at gøre sig selv arbejdsløs.

Men der er en mening med galskaben. Få et hurtigt indblik i fordelene her.

arrow_2.png
Brand awareness: Jeres navn når ud.

Brand awareness er den lavthængende frugt i content marketing. Fra det øjeblik, jeres potentielle kunder får hjælp af jeres indhold, starter der en modningsproces, der skaber tillid.

Leads & kunder: I får penge i kassen.

Når jeres potentielle kunder støder på et problem, som I kan løse, så dukker jeres brand op i deres bevidsthed. Det giver det første afkast – og ofte er det ikke langt nede ad vejen.

Sociale delinger: I bliver en autoritet.

Godt indhold er ikke bare indhold, der svarer på et spørgsmål med genlyd. Det er derimod indhold, der inspirerer, styrker, guider og opklarer. Indhold, som de andre læner sig op ad. Indhold, der gør jer til autoriteten. Her ligger det største afkast.

det tager vi fat på

Content Marketing er mange ting.

Vidensuniverser

Hjørnestenen i mange content marketing-strategier er opbyggelsen af et struktureret vidensunivers. Her sælger I stort ud af jeres faglige viden og indsigt – til gavn for masserne.

Blogindlæg

En blog kan indeholde mange ting – men som oftest består blogindlæg af små til mellemstore købsguides, vejledninger, refleksioner mm.

Nyhedsbreve

Nyhedsbreve kan være irriterende fyld i indbakken – men de kan også skabe salg som ingen anden kanal kan gøre det. E-mail marketing udgør ofte en stabil søjle i content marketing.

Whitepapers

Whitepapers er fantastiske til indsamling af leads til email-listen. Og så kan et whitepaper også udgøre endnu et digitalt produkt, der kan generere indtjening i sig selv.

Ordbøger

Digitale ordbøger, i content marketing-regi, er en samling af fagtermer og begreber, som du forklarer – ganske simpelt. Digitale ordbøger sender et net ud i søgemaskinerne, der fanger vidt og bredt.

Nyhedsartikler

Nyhedsartikler kan indeholde interne nyheder fra jeres virksomhed, eller trends og udvikling i din branche. Her gælder det om at være blandt de første og mest grundige – så får I mest opmærksomhed.

Sociale medier

Aktivitet på sociale medier er ofte den korteste vej til købeklare kunder – men det kræver også en stor og vedvarende indsats. Vi arbejder med hvor I er, eller gerne vil være – om det er LinkedIn, Pinterest, Twitter eller TikTok.

Rapporter & undersøgelser

Dybdegående undersøgelser kræver meget arbejde – men afkastet kan være stort. Disse former for content har potentialet til at blive et referencepunkt for andre content creators.

samarbejde?

Er I klar til at starte jeres content-eventyr med os?

Et content-samarbejde med os kan være et afgørende skridt på vejen til skabe mere opmærksomhed om jeres brand. Med tiden vil et samarbejde placere jer som en autoritet – både hos kunder såvel som overfor jeres konkurrenter.

Er I klar?

arrow_1.png