>   Har du spørgsmål? Brug chatten eller giv os et opkald på tlf.: 42 37 75 67. Du kan også sende en mail.

Handelsbetingelser

 

Virksomhedsoplysninger

Dit Tekstbureau
Mail: kontakt@dittekstbureau.dkTlf.: 42 37 75 67
Adresse: Høndrupvej 14, 8830 TjeleCVR: 35961046

Produktinformation

Hos Dit Tekstbureau tilbyder vi en bred palette af skriftlige serviceydelser. Informationer om ydelserne fremgår af virksomhedens hjemmeside. For yderligere informationer, og for andre ydelser, som vi også tilbyder, henviser vi til personlig kontakt via mail (se ovenfor) eller telefon: 42 37 75 67.

Priser

Alle priser på virksomhedens hjemmeside, samt i virksomhedens bestillingsmodul, er vejledende. Dit Tekstbureau kan vælge at give afslag i prisen som en studierabat til studerende, som en mængderabat eller som led i en samarbejdsaftale med øvrige erhvervsdrivende. I tilfælde af, at en afgiven ordre medfører et overmål af arbejde (pga. eksempelvis et meget stort korrekturbehov, eller et usædvanligt tungt research-arbejde i forbindelse med tekstforfatning) kan Dit Tekstbureau efter ordreafgivelse enten afvise ordren med dertilhørende refundering, eller efter aftale med kunden fastsætte et pristillæg til den oprindelige pris.

Bestilling

Præsentationen af ydelser på Dit Tekstbureaus hjemmeside er en opfordring til køber om at gøre tilbud. Når kunden afgiver en ordre gennem virksomhedens bestillingsmodul betragtes det af Dit Tekstbureau om et bindende tilbud under de givne vilkår. Først når køber modtager en skriftlig ordrebekræftelse fra Dit Tekstbureau er der indgået en bindende aftale mellem Dit Tekstbureau og køber. Efter at have afgivet en bestilling gennem Dit Tekstbureaus bestillingsmodul vil kunden modtage en kvittering fra Dit Tekstbureau's integrerede betalingsgateway. Kvitteringen bekræfter, at betalingen er modtaget, men kvitteringen skal ikke opfattes som en ordrebekræftelse. Hvis Dit Tekstbureau derimod afgiver et personligt tilbud til en kunde, mundtligt eller skriftligt, efter henvendelse, så skal tilbuddet betragtes som et fra virksomheden afgivet bindende tilbud. Her er der indgået bindende aftale mellem Dit Tekstbureau og køber, hvis køber inden for 14 dage accepterer tilbuddet.

Betaling

Dit Tekstbureau benytter sig af Stripe som betalingsløsning. Købers betalingsoplysninger sendes på en krypteret SSL-forbindelse til betalingsudbyderen, og Dit Tekstbureau eller anden tredjepart ud over Stripe har på intet tidspunkt i bestillingsprocessen adgang til købers betalingsoplysninger. Betaling opkræves ved ordreafgivelse gennem Dit Tekstbureaus betalingsmodul, eller ved nærmere aftale.

Reklamation og fortrydelsesret

Hvis køber ønsker at lave en reklamation på et produkt købt og modtaget fra Dit Tekstbureau skal reklamationen ske inden for rimelig tid fra tidspunktet for købers modtagelse af produktet. Denne rimelige tid afhænger primært af produktets størrelse og omfang. Det er købers ansvar at gennemtjekke produktet efter modtagelse.Køber kan gøre brug af sin fortrydelsesret op til 14 dage efter ordreafgivelsen. Dog kan kunden ikke kræve fuld tilbagebetaling af det ved aftalens indgåelse aftalte beløb, hvis Dit Tekstbureau på tidspunktet for fortrydelsen har påbegyndt arbejdet. I sådan et tilfælde vil Dit Tekstbureau afbryde arbejdet ved modtagelse af en fortrydelse, og køber får en delvis refusion af beløbet, svarende til den andel af ordren, som Dit Tekstbureau har gennemført. Når køber modtager det færdige produkt bortfalder købers fortrydelsesret.

Ansvarsfraskrivelse

Dit Tekstbureau kan ikke stilles til ansvar for købers direkte eller indirekte økonomiske tab eller tabte fortjeneste som følge af for sen levering eller fejl og mangler i det leverede produkt. Dit Tekstbureau tilstræber en høj kvalitet af sine tekstprodukter, men perfektion kan ikke garanteres.

Datapolitik

Når du færdes på Dit Tekstbureaus hjemmeside indsamles der oplysninger om dig. Disse oplysninger videregives ikke til tredjepart med mindre du har givet udtrykkeligt samtykke om dette, eller hvis persondataloven tillader videregivelse af generelle oplysninger om kunderne. Ved personlig kontakt eller ved ordreafgivelse lagrer vi nogle af dine personlige oplysninger i vores kundekartotek. Disse oplysninger er ikke generelt tilgængelige internt i virksomheden, og kan kun tilgås af indehaver af Dit Erhvervsbureau, eller af den pågældende medarbejder, der arbejder på din ordre. Lagrede oplysninger slettes fra vores kartotek efter maks fem år. Du kan på ethvert tidspunkt bede om at få oplyst hvilke oplysninger vi har lagret om dig, eller kræve, at dine private oplysninger slettes hos os.